فیلترشکن اختصاصی با ۸۰۰ سرور اختصاصی کشورهای مختلف

فیلترشکن اختصاصی با آی پی اختصاصی رایگان و بیش از ۶۴ کشور مختلف و بیش از ۸۰۰ سرور اختصاصی کیفیت بی همتا و \رسرعت ترین سرویس

خرید اشتراک kerio

iOS Dev Weekly – بهترین پیوندهای توسعه iOS ، هر جمعه

با گذشت سالها ، روند برنامه سالانه انتشار iOS کاملاً قابل پیش بینی است بسیار قابل پیش بینی است. ابتدا بتا در اوایل ژوئن وارد می شود ، سپس هر چند هفته یک بار به روز شوید تا اواسط ماه سپتامبر که GM و Xcode GM ظاهر می شوند. همه آزمایش نهایی را روی GM انجام می دهند و یک هفته یا همین مدت بعد ، به روزرسانی ها کاهش می یابد. این به طور منظم به عنوان ساعت است. 👍

اما سال 2020 است و امسال چیزی برای برنامه ریزی پیش نمی رود. در رویداد روز سه شنبه ، انتظار داشتیم که تاریخ انتشار اواخر سپتامبر را اعلام کنیم ، اما همانطور که می دانید ، در پایان کمتر از 24 ساعت از رویداد گذشته بود. 😬 پیش بینی می شود توییتر کانون خشم و نارضایتی جامعه باشد. یک ساخت GM خراب بارگذاری شده بود و ساعت درحال ضرب و شتم بود.

من مطمئن هستم که دلایل خوبی برای این اتفاق افتاده است ، اما همه را به وحشت انداخت. کمی ارتباط از طرف اپل با توسعه دهندگان بسیار مفید خواهد بود ، اما من مطمئن هستم که تغییر یک سابقه رواقی کوتاه مدت ده ها ساله سخت است. شاید اگر اعلامیه این رویداد با ارسال پستی در سایت خبری توسعه دهنده به شرح برنامه تنظیم شده برای انتشار می رسید ، مردم پس از این رویداد به آرامش می رسیدند.

اما بدون ساخت نهایی ، راهی برای انجام این آزمایش آخر وجود ندارد ، و من چندین توییت از توسعه دهندگان دیدم که شماره های لحظه آخری را پیدا کردند که فقط در ساخت GM وجود داشت. بعد از اینکه برنامه نویسان تمام تابستان برای کار در روز اول تلاش می کنند ، ایده آل نیست.

من می خواهم موضوع "روز اول" را لمس کنم. مدت هاست که آماده شدن برنامه خود برای اولین روز یک سیستم عامل جدید یا انتشار سیستم عامل ضروری است. در واقعیت ، احتمالاً آنچنان که احساس می شود حیاتی نیست. فقط درصد کمی از کاربران در روز اول به روزرسانی می کنند ، بنابراین فقط در ابتدای پذیرش تأثیر می گذارد. به نظر من ارزش این نیست که بیش از حد بخوابم اکثر کاربران هرگز نخواهند دانست که برنامه شما بلافاصله از هر API جدید استفاده نکرده است.

من همچنین دیدم که چندین نفر در مورد فرصت های بازاریابی از دست رفته از نبودن در هنگام راه اندازی صحبت می کنند ، و دوباره فکر نمی کنم که این مهم باشد. بازاریابی یک کار مداوم و مداوم است و پوشش این نسخه های جدید هفته آینده متوقف نمی شود. اگر چند روز پس از راه اندازی رسمی آزاد کنید ، وقت کافی برای نمایش توسط اپل یا یک سایت خبری شخص ثالث وجود دارد. همچنان بیشتر شرکتهای بزرگ را شکست خواهید داد ، که برای 18 ماه آینده ویجت ندارند.

یا می توانید با آن رول کنید و این را در برنامه بازاریابی خود ادغام کنید. 😍

دیو وورور