نسخه جدید 13.2 به روزرسانی برخی از HomePod ها [Update Pulled]
بنا به گفته چندین نفر در انجمن های MacRumors و Reddit ، بروزرسانی 13.2 HomePod های خود را "آجر" کرد و آنها را غیر قابل استفاده دانست. کاربرانی که مشکلی را مشاهده می کنند در هر دو صفحه اصلی خود یا یک حلقه تنظیم مجدد بی پایان ، "چرخش سفید" را تجربه می کنند. از انجمن MacRumors :
من دو HomePod با همان شماره ای که بعد از بروزرسانی 13.2 توصیف می کنید ، دارم. HomePods هر دو پس از بروزرسانی پاسخ خود را متوقف کردند. من به امید رفع مشکل هر دو HomePod را مجدداً تنظیم می کنم ، اما اکنون یک چرخش سفید در بالای هر دو دارم و نصب pop-up روی هر دو HomePod کار نمی کند و من دیگر نمی توانم هر دو HomePod را ریست کنم زیرا مطبوعات طولانی در بالا نیست. توابع طولانی تر فقط یک چرخش سفید بی پایان. مدتی صبر خواهم کرد تا ببینم دیگران قبل از تماس با پشتیبانی اپل دارای مشکلات مشابه هستند.
برخی از افراد بلافاصله پس از نصب نرم افزار جدید ، مشکلی داشتند ، در حالی که برخی دیگر پس از تنظیم مجدد دستگاه های خود پس از به روزرسانی ، مشکلی داشتند. برخی از کاربران همچنین گزارش داده اند که این مشکل پیش از نصب نرم افزار 13.2 قبل از بروزرسانی در iOS 13.2 رخ داده است. از Reddit:
به روز شده در صفحه اصلی از قبل از به روزرسانی صفحه اصلی از طریق صفحه اصلی قبل از بروزرسانی تلفن ، یک بار در خانه به روزرسانی شده به خانه 13.2. اکنون بروزرسانی تلفن کامل شد. من هرگز ندیدم که صفحه نمایش چلپ چلوپ ویژگی های جدید ، بنابراین من از طریق منوها جستجو کنم تا ویژگی های جدید نشان داده شود ، اگرچه شاید به هر حال در منوی 13.2 چیزی تغییر نکرده باشد ، یا به هر روشی که شروع کردم HomePod از برنامه خانگی برای شروع. تنظیم مجدد سخت با استفاده از پشتیبان گیری برای شروع تنظیم مجدد حلقه قرمز ، "HomePod" به نظر می رسد که به طور مداوم هر 8-10 ثانیه از راه اندازی مجدد می شود و باعث نمی شود زمان کافی برای بازنشانی حلقه قرمز وجود داشته باشد.
امروز پس از انتشار نرم افزار 13.2 ، چند ساعت دوام آورد ، اما شاید این طور نباشد.
برخی از افراد با HomePod های آسیب دیده ، قبلاً با پشتیبانی اپل تماس گرفته اند و قادر به ترتیب وسایل جایگزینی بودند. از Reddit:
به روزرسانی من کار می کند اما تشخیص صدا کار نمی کند ، بنابراین من آن را از خانه اپل خارج کردم. سپس سعی کردم آن را مجدداً تنظیم مجدد کنم و آن را رونق دهم. به دیوار آجری برخورد کنید. کاملاً به معنای واقعی کلمه غلاف خانگی اکنون آجر شده است. اوایل عصر امروز در حمایت قرار گرفتید و آنها برای من ارسال جعبه ای را ارسال می كنند تا آن را برای تعمیر ارسال كنم.
با توجه به گزارش های فراوان در مورد عدم كاركرد HomePods ، مواردی كه به روز رسانی نشده اند به نرم افزار جدید باید از انجام این كار خودداری كنند. اگر به روزرسانی کرده اید ، باید از تنظیم مجدد "HomePod "در زمان فعلی خودداری کنید.
بروزرسانی : به نظر می رسد که اپل به روزرسانی را کشیده است.
.