اپل تبلیغات شریک تبلیغات رسانه ای اپل 50 ~ کارمند کاهش می دهد
کاهش کارمندان در بخش های مختلفی صورت گرفت ، اما بسیاری از کارمندان آزاد شدند و در بخش استراتژی کار کردند که به اپل کمک کرد تا برای جدیدترین محصولات خود تبلیغات ایجاد کند.
در بیانیه ای به بلومبرگ ، سخنگوی آزمایشگاه رسانه آرت گفت: رابطه این شرکت با اپل "هرگز قوی تر نشده است."
"دیروز یک روز دشوار بود ، زیرا ما مجبور شدیم با آن شرکت کنیم. برخی از همکاران با استعداد ما ، "سخنگوی آزمایشگاه رسانه هنری در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت. "رابطه ما با اپل هرگز قوی تر نبوده است ، اما از آنجا که نیازهای مشتری همچنان در حال تکامل است ، ما باید سازگار شویم و به تکامل ترکیب تیم های خود ادامه دهیم."
مدیر ارتباطات بازاریابی اپل از Tor Myhren گفت که اپل از رسانه خواست. [2]
اعتماد و اعتماد اپل به MAL به عنوان آژانس تبلیغاتی مفرد ما به همان اندازه قوی است که قبلاً بوده است. همانطور که ما همچنان به تکامل رویکرد بازاریابی خود می پردازیم ، از MAL خواسته ایم همین کار را انجام دهد.
Media Arts Lab با دهه ها با اپل همکاری داشته است و مسئولیت برخی از قانع کننده ترین تبلیغات اپل از جمله تبلیغات معروف "1984" را بر عهده داشته است. برای Macintosh اصلی ، سریال "یک Mac" را با جاستین لانگ ، و تبلیغات معروف silhouette که برای iPod و iTunes استفاده شده است.
اخیراً ، Media Arts Lab مسئولیت ویدئوی "Welcome Home" برای HomePod با بازی FKA Twigs ، تور اپل 2019 "Shot on iPhone" اپل با گروههایی مانند فلورانس و ماشین و تبلیغ "جستن" برای AirPods بود. .
اپل تقریباً پنج سال پیش برخی از تبلیغات خود را در خانه شروع به کار کرد ، اما همچنان به همکاری با آژانس های تبلیغاتی خارج از کشور ادامه داده است. دو سال پیش اپل تمرکز بیشتری روی تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال و منطقه ای انجام داد ، که قبلاً منجر به اخراج در آزمایشگاه TBWA Media Arts شد.
.